23 Ağustos 2014 Cumartesi

Site Içi Arama:

Yazarlarımız



Konuk Yazarlarımız




Yılın en başarılı belediye başkanı kim seçildi?

Yılın en başarılı belediye başkanı kim seçildi? Özel bir sosyal araştırma merkezinin altı ayda bir gerçekleştirdiği çalışma sonucunda Antalya'daki en başarılı ilçe belediye başkanı Hakan Tütüncü seçildi. Kasım ayı raporunda Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü listede başı çekti. 16 Büyükşehir Belediyesi arasında yapılan başarı ortalamasında Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın ise son sırada yer aldı.
Bu Haber 04.12.2012 14:39:38 Yayynlandı

 

Bir araştırma şirketinin gerçekleştirdiği çalışma sonucunda Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, kasım ayında gerçekleştirilen çalışmada en başarılı ilçe belediye başkanı seçildi. Yüzde 49.8 oy oranı alan Tütüncü’yü Alanya Belediye Başkanı Hasan Sipahioğlu ikincilikle takip ederken, yüzde 44,3 ile Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül üçüncü, 42,5 ile Konyaaltı Belediye Başkanı Muhittin Böcek dördüncü sırada yer aldı. Muratpaşa Belediye Başkanı Süleyman Evcilmen ise 100 üzerinden 39,2 başarı oranı ile Böcek’i takip etti.

AKAYDIN 16.

Yüz yüze görüşme yöntemi kullanılarak andy-ar sosyal araştırmalar merkezi tarafından yapılan araştırma da Büyükşehir Belediyeleri de ele alındı. Kayseri Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki birincilik koltuğuna oturur iken 6 ayda yapılan araştırmanın kasım ayı çalışmasında Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın, 33,9 başarı ortalaması ile ülkenin Büyükşehirler sıralamasında 16. sırada yani son sırada yer alabildi.


Yorumlar
 
?EML? ?LERLEME VAR - 05.12.2012  09:55:11
Akayd?na, ge?en sene 25 ba?ar?l?, 10 k?smi ba?ar?l? diyorlard?, bu sene 34 ba?ar?l? 15 k?smi ba?ar?l? diyor.E?er AKayd?n, ge?en seneki performans?n? ayn? ?ekilde artt?r?sa bu oran bi o kadar daha artar.

antalyalı şeref - 05.12.2012  00:49:13
ya sondan birinci başarılı belediye başkanı prf. hocayı kutluyorum iyiki hocaya oy vermişim. birinci başkan var ol, affedersin RAKI festivalini ne zaman yapcez, ÇORUMDAN rakı getirip içelim, valla hakkımı helal etmem oy verdim sana RAKI festivali yapalım, çorumun rakısını dünya rakısı yapalım, boş ver yatırımı vatandaşa hizmeti şimdiye kadar yaptığın seni amerikaya başkan yapar, biz RAKI işini halledelim ya, ben şarap sevmiyim, birada sevmiyim eee RAKIYI seviyim hoca...

diğer ilçeler - 04.12.2012  23:14:22
6.ncı, 7.nci, 8.nci ..... 19.ncu muyuz acaba. liste 5 de bitmiş. ilk beşe giremeyen diğer 14 ilçe 6.ncı olduğunu iddia edecektir.

Akparti kepez üyesi - 04.12.2012  22:11:43
Bence Tütüncü yaptığı başarılı çalışmaları Muratpaşa belediye başkanı olarak devam ettirmeli,eminim kendisini kepez de sevdirdi,başarılarına Muratpaşa da kesinlikle devam ettirmeli.tütüncü bir sonraki seçime Muratpaşa adayı olmalı

Aydın Öz - 04.12.2012  21:06:43
Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü Antalyanın en başarılı belediye başkanı. Vizyonu bulunan genç belediye başkanına büyükşehir belediyesi yakışır

antalyalı şeref - 04.12.2012  20:26:50
ne var yani kutluyorum sayın prf. mustafa akaydın başkanı birinci olmuş ya ister sondan birinci veya baştan birinci ne farkeder yani. yaşasın bizim birinci başkanı prf. hoca başkan. başka büyük yok.

Hüseyin TURAN - 04.12.2012  16:58:53
Buna inanmamızı mı bekliyorsunuz yani. Bu siyasi getiriler üzerine kurulmuş bir araştırma. Akaydının tek yetersizliği işçi ödemeleri. Onu aşsın Ömür boyu kalsın

50 BAŞARILI BULMUŞ - 04.12.2012  16:00:14
Bakın Akaydına karşı yapılan tüm karaçalmalara rağmen, 34 başarılı,15 de kısmen başarılı bulmuş. Üstelik, AKP ye yakın bir araştırma şirketi. Buradan şu çıkıyor, 2013 haziran ayında başarı çıtası net 40ın üstüne çıkacak, kısmi başarı oranıyla beraber 55_60 arasında olacaktır.

hakan baltacı - 04.12.2012  14:45:02
antalyalı olarak gurur duydum valla birinci olamasakra sonuncudamı olamayız sayın akaydını tebrik ederim buda buyuk bir başarıdır aralarda olsa dahamı iyi olacaktı ya tepede ya sonda ee antalyada hizmetler durmuyor ya sazlar cazlar çengiler yalaka sözde sanatcılar ne kadar emeklı hukumet karşıtı zevat varsa antalyada konferansda rakı viski şarap fesitalleri yakında votka feztivalıde başlarsa şaşırmayın hoca efendiği seçimde destekleyen ne kadar zevat varsa ülkede defalarca  geldiler çukkayı aldı donduler burdakıler zaten köe oldu bunca başaralı çalışmanın sonucu olarakta 16 olmak gerçekten mjukemmel bir başarıdır ya listeye giremesek ne olacaktı beyler şükredin valla

Yorum Ekle